In ultimii ani s-au acordat mai multe firnantari, finantari cu Fonduri europene ( unele nerambursabile 100%, altele cu contributie proprie din partea aplicantului), pentru firmele din diverse domenii de activitate
-productie
-servicii
-comert
-participarea la targuri si expozitii

Daca anii trecuti banii puteau fi folositi pentru cumpararea de echipamente, constructia de hale pentru industria producatoare, anul acesta este primul in care se finanteaza si firmele care doresc ca sa-si cumpere tehnica de calcul, servere, software pentru dezvoltarea infrastructurii de It a firmei.

Granturi de 20.000 – 100.000 EUR pentru DIGITALIZAREA activităților IMM-urilor! Microîntreprinderile și firmele mici și mijlocii românești vor putea obține, granturi de câte 20.000 -100.000 de euro, pentru a-și digitaliza activitatea, potrivit unui proiect de ghid de finanțare lansat în dezbatere publică – Schema de Minimis și Schema de Ajutor de Stat în Contextul Digitalizării IMM-urilor, parte a Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Bugetul total al schemei propuse este de 347,5 milioane de euro, bani asigurați din Planul Național de Redresare și Reziliență. Perioada estimată pentru lansare și depunerea proiectelor: noiembrie 2022 – ianuarie 2023.

Din acești bani, ar urma să se acorde ajutoare astfel:
20.000 – 30.000 euro pentru microîntreprindere;
20.000 – 50.000 euro pentru întreprindere mică;
20.000 – 100.000 euro pentru întreprindere mijlocie.

BENEFICIARI ELIGIBILI
Beneficiarii eligibili vor fi societăți reglementate de Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care se încadrează în categoria de IMM și au sediul social în România.

Valoarea ajutorului de minimis reprezintă 90% din totalul cheltuielilor eligibile pentru întreprindere mică și întreprindere mijlocie. Restul de 10% reprezintă cofinanțare ce trebuie asigurată din surse
proprii.

Activitățile eligibile în cadrul investiției/operațiunii:
achiziții de hardware TIC;
achiziții de echipamente pentru automatizări și robotică destinate fluxurilor tehnologice, integrate cu soluții digitale;
dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
achiziții de tehnologii blockchain;
achiziții de sisteme de inteligență artificială, machine learning, augmented reality, virtual reality;
achiziționare website de prezentare;
achiziția de servicii de tip cloud și IoT;
instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC;
consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile etc.

Noi ca si firma de Consultanta potentialilor client si aplicanti venim cu pachete complete care contin

1. Consultanta in prezentarea si depunerea proiectului
2. Oferirea de solutii hardware,software personalizate si de inalta calitate adaptate vremurilor noastre si nevoilor clientilor corporate
3. Sistem integrat ERP / CRM / BI pentru afaceri online-
4. CRM + ERP în palma dumneavoastră -Unul dintre cele mai mari avantaje ale SalesRay ca sistem ERP este mobilitatea – dvs. și comercianții dvs. puteți lucra oriunde doriți, de pe orice dispozitiv la alegere – computer, tabletă, smartphone. Produsul bazat pe web oferă libertatea de a lucra din mers – oriunde, oricând, în aplicații mobile cu funcționalitate bogată – și facilitează relațiile cu clienții și furnizorii, îmbunătățind procesul de vânzare și achiziție. Tot ce ai nevoie este un dispozitiv și Internet!
Ajutăm companiile să eficientizeze vânzările de pe multiple platforme, din multiple depozite Pentru mai multe detalii ne gasiti si la numarul de telefon al firmei

Consultanta cu Fonduri europene
Tel +40 0757511 763

https://aurionconsultanta.ro

Consultanta software
i.samoila@salesray.com

Tel +40 (31) 229 4693